Jag har förlorat min vän
Min allra bästa närmsta och unika vän
Min andra pusselbit, som gjorde mej hel..

Nu är hon borta
Inte bokstavligt
men ändå borta från mej

Jag har mitt funktionshinder, som bla handlar om att jag har svårt med Kommunikation
Människor som ser mej tror inte att jag har det, men kommer man mej lite närmre så märks det
Jag har svårt att tolka ord, blickar, signaler.
Jag har svårt att se sammanhang
Jag har svårt för att se före vad konsekvenserna blir...

När någon säger att xx älskar mej och vill dela livet med mej, då tolkar jag det bokstavligt...
...men tydligen betyder det något annat än vad jag trodde!

Men vän har sitt funktionshinder, med sin egen unika personlighet
Och, tyvärr, har vi krockat så hårt nu att relationen är död - eller iaf ligger i koma.. :(

Jag har gråtit så jag har inga tårar kvar
Jag klär mej enbart i svart..
Gömmer mej bakom en fasad
Orkar inte
Det gör sååå ont!!!!

Saknar DEJ!!!!
Saknar dina ljuvliga skratt
dina varma kramar
våra djupa samtal
våra urspårade idéer

Mitt hjärta värker av längtan efter Dej!!
Min vän, var är du?
Kommer vi någonsin hitta varandra igen??

Jag sträcker ut min hand, kanske du någon dag lägger din hand i min...
Jag står kvar och väntar
Jag ber om förlåtelse för mina misstag - och Du är redan förlåten av mej!!

"Ge inte upp.. älskar Dej så..!"

1 kommentarer

Ulrika

18 Nov 2011 19:17

Blev ledsen när jag läste. Kanske är det hon jag tänker på. Fina tjejen. Så tokigt det kan bli. Skriver ett mail... Kram!

Kommentera

Publiceras ej