Sitter och tittar på tvn...idag en sorgens dag för Norge!
Jag lider med dem, gråter stora tårar för dem...
Förundras och stärks av statsminster Stoltenbergs ord "gärningsmannen.. skadade många..dödade många... - men han misslyckades med sitt mål!..."
Gärningsmannen misslyckades!!! Starka ord!!
Jag ber idag för alla anhöriga som sörjer - och instämmer med orden att "tiden läker inga sår!" - och minns också de människor jag förlorat, speciellt min mamma och fostersyster..

Jag fick en liten bok i födelsedagspresent av en vän "Guds lilla tröstebok", slog upp en sida på måfå, och där stod:
"Det finns stunder då det finns fler frågor än svar. Vid sådana tillfällen är det bra att komma ihåg att tron är en gåva. Den ger Gud oss i propotion till våra behov." (D. Marshall)

2 kommentarer

Ing-Britt Storm

22 Jul 2012 19:40

Hej Cecilia!Har tillsammans med Bruno läst dina sista inlägg, du har en fantastisk fömåga att skriva och uttrycka dig. För det första jättehärligt med drömmen du hade.Jesu blod löser ut oss i frihet.det är undebart
Vi har också tittat på TV om Utöja. Känner också med alla som miste någon anhörig,det är förskräckligt vad som hände.Ha det riktigt bra tills vi ses. Kramar Ing-Britt

Ulrika

19 Aug 2012 11:11

Du är bokmärke på padden nu. Så oftare kik tror jag. Kram!

Kommentera

Publiceras ej