Igår satt jag, under stora delar av dagen, med att fixa och greja med hemsidan Cias Änglar :)
Det är från den sidan det kommer att kunna gå att beställa mina Ängladockor, senare i höst.

Det var en del krångel speciellt att få till den ena sidan bra... men sånt tycker jag jättemycket om att göra!
Jag älskar att ta reda på vad problemet är och att hitta lösningar på problemet - speciellt om jag måste komma på nya sätt :)

Jag vet att många försöker en stund och sen ger upp...
Så KAN jag inte göra!!
Om det är min AS eller min envishet, eller båda tillsammans, som gör det - men jag kan inte gå ifrån/lämna "felet", förrän jag hittat lösningen..!!
Under den tiden är jag helt fokuserad, det får inte plats några andra tankar i huvudet än detta!
Och vilken känsla, när problemet sen är löst!! :) :) :)

Så gissa....... jo, jag löste det igår med ;)

Jag kommer att länka från den här Bloggen, sen när det är dags!
Först Vernissage - sen försäljning... Det är iaf vad jag jobbar inför :)
Asperger, blogg, dockor, envishet, försäljning, problemlsöning, vernissage, änglar,

1 kommentarer

Ulrika Gustavsson

20 Aug 2012 10:28

Härliga du! Bra jobbat.

Kommentera

Publiceras ej