Jag vaknade i morse, efter en stark dröm..
I drömmen var jag (och flera andra) liksom hypnotiserade av musik och beröring, som kom från Det onda/Lögnen.. Jag försökte och försökte komma loss! Jag bad Jesus om hjälp - men inte ens det hade någon längre effekt, utan jag drogs hela tiden tillbaks...
Det var inte förrän jag/vi talade ut orden "Jesu blod sätter mig FRI!" och "Jesus Kristus" och några vänner la sina händer på oss, sjöng lovsånger och bad ut samma ord - som vi blev fria!
Men jag drogs snabbt tillbaka in i den psykedilska Lögnen, så fort jag kände mej säker på att jag var "i Jesus"..!
Drömmen slutade med att jag liksom mediterade/befann mig i "Jesu Kristi blod sätter mig Fri!", då hade Lögnen ingen som helst dragningskraft!!
Jag vaknade med tanken, att jag kanske låtit mej dras in i en falsk verklighet där Jesu död och Hans blod inte har så stor betydelse..??
Iaf har jag fått mej en tankeställare och en dragningskraft närmre Jesus Kristus!!

1 kommentarer

Bruno

21 Jul 2012 22:35

Tack för att du delar med dig av dina drömmar, som Jesus talar till dig, och vill förmedla genom dig till andra! Jesus vill fortsätta att bruka dig, Han har inte tagit tillbaka sin kallelse i från dig! Allt har bara sin tid, nu kanske han vill använda dig på ett annat sätt än tidigare. Gud Välsigne Dig! Pappa

Svar: Tack för dina ord och välsignelsern! Det betyder mycket!!
Cecilia

Kommentera

Publiceras ej