Igår hade jag ÄNTLIGEN min efterlängtade allra första Vernissage! 
Vilken upplevelse - det blev såå lyckat och en fantastiskt rolig eftermiddag!
Många underbara vänner som kom; tittade, kommenterade, tyckte om, gav mycket feedback och uppmuntran att fortsätta.. :) 
Fick också sålt en hel del :)
Framförallt Ängladockorna som gick som smör..! :) 
 
Foton kommer snart...
 

Och... 
... från och med idag finns dessa dockor till försäljning härifrån! De finns i 3 storlekar: Liten ca 15cm, Mellan ca 20cm & Stor ca 25cm. Kostnad: 50kr, 75kr & 100kr
Alla dockor är unika, dvs ingen är den andra lik..!
... även tavlor! Priser anges vid resp tavla!
 
FRAKT: Dockorna 25 kronor, tavlorna anges kostnaden vid resp tavla.
 
SÅ HÄR GÖR DU:
1. Skicka ett mejl till [email protected]
I mejlet skriver du namn och adress och vilken storlek du vill ha på din docka. alt vilken tavla du önskar.
2. När jag fått ditt mejl skickar jag en länk där du sätter in betalning på mitt Payson-konto.
3. Jag skickar iväg ditt paket när din betalning blivit registrerad!
 
VÄLKOMMEN med Din beställning!
dockor, försäljning, vernissage, änglar,

Kommentera

Publiceras ej